حالت مطالعه
اهداف دوره:
- بیان نگرشهای فلسفی به مدیریت و کیفیت
- توضیح اصول مستند سازی و ممیزی سیستم های مدیریت کیفیت
- بیان مسئولیت مدیریت برای تضمین کیفیت
- تشریح آشانایی با استانداردها
محتوای دوره:
- فلسفه و پیشینیه مدیریت کیفیت
- تکنیکهای مدیریت کیفیت
- روش QFD
- کنترل فرآیند
- مزایای سیستم کیفیت ISO 9000
- تاریخچه ISO 9000
- مدیریت کیفیت جامع و هوشین کانری
- مفاهیم اصلی هوشین
- اقلام کنترلی هوشن کانری
- راهبردهای مدیریتی کنترل کیفیت
- استانداردهای مدیریت کیفیت و اطمینان از کیفیت
- اصول کلی استانداردهای ISO9000-ISO9001-ISO9002
شرایط پذیرش: کلیه سطوح مدیران
طول دوره: 9ساعت
نحوه اجرا: حضوری
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
مدیریت رفتار سازمانی در سازمانهای عمومی
اهداف دوره: توضیح تعاریف، مفاهیم و اهداف رفتار سازمانی تشریح مبانی رفتار فردی و گروهی در سازمان بکارگیری مفاهیم، نظریه…
مدیریت موثر وقت
اهداف دوره: تعریف مفاهیم، واژگان و اصطلاحات مربوط به مدیریت زمان برنامه ریزی برای استفاده بهینه از وقت ایجاد تغییرات…
فنون اداره جلسات
اهداف دوره: تشریح کارکرد اداره جلسات برشمردن ویژگی های یک مجری خوب مشارکت فعال در یک جلسه حل مسئله آموزش…
وظایف و نقشهای سرپرستی
اهداف دوره: توضیح جایگاه، موقعیت و ویژگی های سرپرستان تشریح وظایف و نقشهای سرپرستی برشمردن اصول و مبانی برنامه ریزی…
نظرات
قیمت :
تماس بگیرید
امتیاز
0
از
0
رأی
بدون امتیاز
0 رای
تماس بگیرید
تعداد دانشجو :
0
نوع دوره: حضوری
زبان: فارسی
8ساعت
روش پشتیبانی: حضوری، تلفنی و با استفاده از پیام رسان ها
مدرک: دارد
درصد پیشرفت دوره: %100
1.45k بازدید 0 دیدگاه
تنها اشخاصی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سایت شده اند می توانند در مورد این محصول بازبینی ارسال کنند.